Arkadaşlar merhaba. Kızım tam 10 aylık. Daha hiçbir dişini çıkarmadı. Ön iki dişi, damakları sürekli kabardı beyazladı. Ama tekrar eski haline döndü. Alt damak sert. Bugün annemle bişey farkettik. Normalde asla damaklarına elletmiyo. Göstermiyo. Bugün keyifli bi anında fırsat bilip baktım. Alt ve üst azı dişlerinin yerleri aşırı kabarmış ve bembeyaz. Şok olduk. Birde sert. Daha hiç dişi yokken azılar çıkabilir mi? 4ü birden mi patlıcak hepsi aynı şekilde çünkü. Daha önce yaşayan veya çevresinden şahit olanlar yazabilie mi.