Mercimekkannesii Dr lar dahil herkes korkmayın diyor. Sanırım bende bu duruma alıştım. Çok ağladım. Gitmediğim Dr kalmadı. Diyete rağmen kan vardı ve bütün tahlilleri temiz çıkıyordu 🤲 sağlıklı bir bebek. İlk 2vay 1,5 kilo aldı sonra bu kilo alımı düştü.700 -800 oldu. Drlar kilo alımı beğendiyordu. 5 ayda az aldık covit olduk.