4 aylık bebeğim var kolik çok gazlı bi bebekti. Hala da bitmedi gazı sabaha kadar saat başı uyanır emerek uyur bi saatten sonra gazdan uyuyamaz. Anne yanı beşiğimiz park yatağımız var ama mümkün değil yatıramıyorum. 5 dakika geçmiyo kıpırdana kıpırdana uyandırıyo kendini. Ana kucağına koyuyorum onda uyuyo sallanan bi yatak alsam uyur mu acaba diye düşünüyorum. Kullanıp memnun kaldığınız bi ürün varsa tavsiye verebilir misiniz rica etsem?