gulcanemin Arkadaşlar son 1 haftadır annemin şekeri çok yüksek 480adar çıkıyor ilav kullanıyor günde 4 defa şeker iğnesi kullanıyor ama fayda etmiyor bu durumu ysayan varmı yada önereceğiniz birşey var mi şuan 480 hastanede
Mavis34 gulcanemin ya iğnenin dozunu ayarlayamamissinizdir yada yemesini ayarlayamiyirdur. Ben 12 senedir iğne kullanıyorum. Diyetine ve iğne saatine dikkat ettiğin sürece öyle yükselmez