Zeynolii
3 ay ancak kullanır sanırım bebeğin ama ara kattaysan alt kat sen ve üst kat yakıyorsa doğalgaz sorun olmaz sanırım.
Bide bizimki elektrikliydi. Normal elektriksiz olanlarda var alcaksan başka post aç
Elektriklimi diyeri mi diye.
Elektriksiz olanı puset gibi düşün işe yaramaz diye düşünüyorum. Çünkü beşiğede bebek koyuluyor koltuğada pusetede. Bir anlamı kalmaz yani.
Elektrikli daha mantıklı ☺️