Tecrübeli anneler merhaba,
18 aylık olmak üzere bir oğlum var . Odasına artık yavaş yavaş alıştırmak istiyorum daha doğrusu odasına alışık . Sallanan büyüyebilen beşiği açıp normal yatak haline getirdik boşta kalan tarafına düşmesini engelleyici bariyerlerden koyduk. Eşim ve ben sırayla bir gün odasında yerde yer yatağı gibi bir mekan oluşturduk orada uyuyoruz . Son atak döneminde bunuda atlatınca ve şayet yükseklik algısını öğretebilirsem artık yalnız uyumaya alıştırmayı denemek istiyorum. Ama bu algıyı nasıl oluşturacağımı bilmiyorum. Uyanınca ayağını üstüne atmaya çalışıyor bariyerin be düşecek diye aklım çıkıyor. Bebeklerimize yükseklik algısını nasıl öğrettiniz . Tecrübeli anneler kıymetli önerilerinizi bekliyorum.