Elfyvs Sağlık sektöründe çalışıyorm Ocak ayında banka promosyonu alacağız ama Şubat Mart gibi ücretsiz izine ayrılmayı düşünüyorum. Ücretsiz izine ayrılacağım için bankalar verdikleri promosyonu geri alıyorlar mı nasıl oluyor bilen var mı ??