Egehansmom paoatya biz doğduğu günden beri sma optipro kullanıyoruz, gayet güzel bi mama gaz da yapmadı hiç. Gaz malesef bebekler ayaklanana kadar oluyor bebeklerde ne yaparsanız yapın hafifletse de geçmiyor tam olarak. Mamayla pek de ilgisi yok açıkçası
Linaamom paoatya sms comfort gaz yapmıyormuş optiprosu gaz yaptı bizde. Doktorumuz Hipp organik Cambiyotik önerdi hem gaz ve kabızlığa iyi geliyor hmde organik mama
Semaelisa27 paoatya 8 aylık bebeğim için Aptamil Bebelac Gold evolvia denedim ve sma mamaya geçtim daha once baslasaydim keşke dedim sma dan memnunum optipiro kullaniyorum