Ya bebem 3buçuk aylık yemek yapamıyorum yani aç kalıyorum ya da kalıyoruz şu sıralar çizgi film vs açılabilir mi? Bilginiz var mı bu konuda ya da siz nasıl yapıyorsunuz? İş şu bu umrumda değil ama yemek yiyemiyorum çok zayıfladım gücüm kalmadı
Kucağımda tutup yiyemiyorum acemiyim
Anakucağı puset sevmiyor
Yardım edin açlıktan bayıliciğimmmm