@Edis07 canım benim kızım üç buçuk aylık doğduğundan beri meme reddi var memeyi emmiyor bende sağarak besliyorum hem anne sütü hem mama şeklinde ilerliyorum. Açıkça söyleyeyim başından beri düzenli sağıyorum sütüm falan artmadı bende o konudan muzdaribim çok üzülüyorum neler neler yapmadım ki solgar bestlak humana rezene tahin yeşillik komposto incir hurma… Saymakla bitmez halada bir umut yapıyorum ama artmıyor ne yazık ki hep aynı. Sanırım artık yapı meselesi diyorum. Bebeğime elimden geldiğince anne sütü veriyorum diye avutuyorum artık kendimi. Çok strese girincede bir faydası yok akışına bırak düzenli sağ inşallah sende artar canım benim. Ama eğer az da olsa emiyorsa yılma devam et en çok emzirme arttırıyor kim ne derse desin bebeğin emmesi bir başka oluyor demekki