Merhabalar iyi günler bu ayın 29 unda eşimle evlilik yıl dönümümüz o bana hesiyesini çoktan aldı bile çok iştediğim eşim,benim ve kızımızın adı yazılı altın kolye ve fakir türk kahve makinası aldı ama ben bunca zamana kadar ona sadece 2 kere hediye aldım oda nişanlılık zamanlarında idi çalışmıyorum ev hanımıyım erkeğin kendi maşıyla ona hediye almak bana hep çok saçma gelmişti bu sene 4. Yılımız bitecek ve o hep yakınır bana hiç hediye almıyorsun diye :) bende bi hediye almayı düşünüyorum ama yani anlamlı ama bir okadarda güzel bişey istiyorum önere bilceğiniz instegramdan hediye sayfaları yada başka ne önerebilirseniz çok sevinirim 🙂