Eliiif1 sizi anlıyorum, çok ya da az diyemem. Benim oğlum daha 3 günlükken 75 cc mamayı içmişti. 1.5 saat sonra yine ağlamıştı. Bende fazla diye az az veriyorum çocuk sarılık oldu. Doktorumuz, çocuk ne kadar alırsa vereceksin demişti. Kimisi 60 la doyar kimisi 90 la. Yeni doğduğu zaman 90a kadar çıkabilirsin demişti. Bense aylarca kilosuna göre cc ayarladım, ama hep üzerine çıktı alması gereken miktarın. Rakamlara çok takılmayın derim.