minikkizim Kızlar 4 yaşında kızımın iki koltukaltinda da küçük nohut kadar bezeler var elimle bastırınca oynuyor kayıyor yani nedir bu Allah aşkına başına gelen var mı. Hasta falan değil bu arada herşeyi normal
GULCE02 minikkizim benim kız kardeşimin de kolunda var nohut kadar doktor yağ bezesi demiş büyümediği sürece sıkıntı yokmuş büyürse de ameliyat demiş çok şükür büyümedi korkmayın ama yinede bi doktora gösterin
Deb290818 minikkizim şimdi doktordan geldik kızımın da boynunda var olabilir bilye büyüklüğüne gelmediği ve çoğalmadığı sürecek normal dedi doktor. Büyürse ya da çoğalırsa patolojiktir araştırılır dedi