Kızlar sosyal ve ekonomik başvuru burda forumda görüp taa aylar önce yapmıştım şimdi bir bakayım dedim şey yazıyor başvurunuz kabul edilmistir.sadece bu yaziyir ne para ne bişey sizce yani oldu mu şimdi bu para yatacak mi acaba bana da merak ettim sizler alanlar nasıl bir yol izledi acaba