Eylbsr oy minnoş 🥰 ben 2400ü zor tuttum kucağımda siz nasıl yaptınız maşallah.
Zayıf vs diyenlere küçük doğdu diyip geçiyorum sizde öyle yapıyosunuZdur ama huzursuZluk var bu ara. Hatta dün uyurken mama vermeyi denedim ben. Çok ağladı uykuya dalamadı emmek istemedi. 30 cc içti bıraktı. Daha sık emzirmeye çalışıyorum bakalım bu gün nasıl olacak. Emmek istemiyor sağa sola bakıyor. Memeden süt akışı yavaşlayınca bırakıyo biberonda çok vermedim aslında en son 1 ay evvel vermiştim bi de dün denedim.