Nyles2019 Kışlık hazırlık yapacağım ilk kez ben eşim ve 2 çocuğum var neler yaptınız yapacaksınız ? Neler muhakkak olmalı mesela.Ne kadar almalıyım mesela domates olsun biber olsun bana yardımcı olursanız sevinirim.Acemiyim bu konuda.
35izmir Nyles2019 Bn bamyayı da barbunyayı da alıyorum ayıklıyorum yıkıyorum iyice kurumaya bırakıyorum buzdolabı poşetle yaparken çıkar yap haşlamak fln bana uzun geliyo belki öyle daha güzel oluyodur biber aldım mesela dilimlerim kırmızı yeşil karışık yıka kurut torbala kaldır çıkar yağda kavur sarımsaklı yoğurt ohhh mis bir de dolmalık koydum 2 kerelik ayıklarım yıkarım kurut kaldır çıkar doldur pişir 😄
Simayelisa Nyles2019 hoşaflık koydum domates biber kabak koydum bı kac da et kıyma biseyler vardı dolapta yani ful doldu bı tane dondurma alsam koyacak yer kalmadı anca bunları koyabildim😂
mygy13 -domates biber çiğ doğrayıp koyuyorum Menemen için -bamyaları haşlayıp şokluyorum koyuyorum -taze fasülye domatesle beraber biraz çevirip koyuyorum -patlıcanların birazını karnıyarık için kızarttım ortasına biberini ve domatesini koydum kapanmasın açıklığı diye birazını musakkalık için kızarttım birazını İslim kebabı yapmak için kızarttım birazını da közleyip koyacağım Ne kadar yersiniz bilemediğimden şu kadar kilo alın diyemiyorum ama
Miekka Yukarıda arkadaşlar yazmış ben ayrıca meyve de kurutuyorum kışın çok güzel oluyor erik, şeftali, dut, kayısı kuruttuk bu sene bahçemizden