Arkadaşlar ben bebeğimin odasına 2 yaşına kadar ayırmayı düşünmüyorum hatta 2 yaşa kadar güvenli bağlanma için anne yanı beşiğimde yatırmayı düşünüyorum fakat birçok aksi görüş var 6. Ayda da ayıranlar vs bu konuyla alakalı okuduğunuz kitap,makale vs önerebilir misiniz tecrübeleriniz çok koymetli benim için fakat yazılı kaynak varsa oradan detaylı bilgilenmek isterim