Merhaba anneler. 3 aylık kızım var ve kafasında Konak oluştu. Hakiki zeytinyağı aldım. Doktorun önerisi ile sürebilirsin dedi. Yalnız duştan çıkınca sür ve kafasında kalsın yıkama dedi. Sonra eve geldim düşündüm acaba yanlış mı anladım diye. Başına gelenler var mı ? Nasıl kullanmam gerekiyor ? Pamuk yardımı ile mi süreceğim ?