3 sene önce yaptırdığım küçük bir yonca dövmem var bileğimde bugüne kadar hiç sorun yaşamamışken dün gece birden kaşınmaya başladı ama nasıl kaşınmak sonra kabardı şişti ve kenarları kanadı ya başıma ilk defa böyle bişey geliyor neden olur acaba bu diğer kolumda da büyük bir dövmem var o da şimdi kaşınmaya başladı hafiften ama kaşımıyorum neden oluyor ki bu neden kabarır acaba yeni yaptırmadım sonuçta 3 sene oldu bilgisi olan var mı??