Bebegim 3 hafta küçük doğdu. Göğsümde sütler kalıp sisiyodu. Doktorum hem emzirip hemde sütümü sagip siringa ile vermemi söyledi. Şimdi 3 haftaligiz. Göğsümde sut birikiyor. Şişiyor ve akıyor. Canım da aciyor. Sagsam yeni sut geliyo kısır döngüye girdim. Göğsümü boşalttıkca doluyor ne yapabilirim