cennet123 Arkadaşlar merhaba kendimi doğum yapalı iyi hissetmiyorum 6 aylık bebeğim var uykumu iyi alıyorum beslenmem normal ama iyi degilim sürekli yorgunluk hissi var gece 3 gibi uyudum öğlen bir buçuk uyandım sürekli uyumak istiyorum halsizim sürekli geçen iki üç hafta önce sac dökülmesinden tahlil yapmak zorunda kaldım kansızlık ve demir eksikliği çıktı vitamin kullanıyorum ama hep yorgunum mutsuzum bilmiyorum neyim var ondan mi acaba kansizlik demr eksikliginden mi kızımda hep beni sevmiyor gibi hissediyorum asla beni istemiyor babasıyla eşimin annesiyle herkesle mutlu bnle degil
lceLady cennet123 vitamin eksikliğinden olabilir. Benımde degerlerim cok cabuk düşer. 2 adım atsam yorulurum bi bitkinlik yorgunluk olur
Papatyag cennet123 Demir eksikliği yapabilir. Psikolojik olarak da yorgunluk, uykusuzluk, yeni hayata adapte olmaya çalışmak, stres, ülke şartları vs. vs.