karabiberimm bu tuvalet eğitimi o kadar gözümde büyümüştu ki ,her çocuk farklı öğreniyor onu ogrendim 4 ay önce denedim kakası gelince tuvalete gotr dedikleri için gitmedi yerlere yattı hazır değil dedim bağladım yaklaşık 10 gündür tekrar başladım şuan sorunsuz yapıyor Rabbime şükürler olsn , kenarda kakasını yapacağı zaman bu kez karışmadim e popoda da kaka olunca değiş diye ağladı bende AA bak kilotun pis oldu bebek kakayi tuvalete, anne kakaya gönderelim dedim o hevesle başladı bn 4 ay önce izin verseydim altına yapmasına şuan 4 ay önce öğrenmiş olurdu , şimdi baba kaka dede kakaya gönderiyoruz falan