Smghrpr Ebruzebru bende çağrı merkezinde çalışıyorum çokk yoğun bir iş değilse mola vs bir şekilde halloluyor sadece güvenlik önlemlerini iyi almak lazım tek olursan o konu zor olabilir
Alyakussss Smghrpr kızlar İstanbul’da mi yaşıyorsunuz? Başvuru yapmak istiyorum ama güvenilir bir yer olsun istiyorum. Önereceğiniz bir yer var mı?
Ronya1303 Ebruzebru bende webhelp aradılar senın gbı kararsız kaldım . 🥰 senın hangı proje? Birde kaç aylık bebiş
Smghrpr Zeynep97 ben izmirdeyim ama kariyer.nette arama butonuna home Office -evden gibi yazıp İstanbul’da aratırsan çıkar çağrı merkezinde çalışıyorum