Yusufi canım kızın belirtisi şu olur erkeğin ki şu gibi şeyler tamamen kişiden kişiye göre değişiyor. Benim oğlumda da kızımda da karnım sivriydi (sivri olunca erkek derler) parkta beni oğlumla gören teyzeler ‘yolda yine erkek var galiba’ dediler hayır dedim ve inandıramadım😅 hayır detaylıya kadar gitmişim vajinasına varana kadar göstermişler yok diyorum kızım oluyor ‘o değişir’ dediler😏
İki hamileliğimde de mide bulantısı yaşamadım, kıllanma yaşadım (genelde erkekte olurmuş ne alakaysa), kızımda da oğlumda da çirkinleşmedim hatta herkes bu kız senin güzelliğini alıp çirkinleştireceğine sanki daha mı güzelleştirdi ne, dediler, kızımda burnum şişmedi ama ısrarla şişmesi lazım dediler. Yani bunlar inanılmaz cahilce 🤷🏻♀️💁🏻♀️
Anlayacağın öyle cinsiyetlerin bir belirtisi yok bunu sadece ultrasonda görebiliyoruz🌸