Anneyimmmbeen ben mustelanin almistim ama doktorum 50 faktorluk olsun yeter marka onemli degil dedi. Bu aralar siveno ve beeo yu cok oneren var cevremde ama ben kullanmadim bilmiyorum 🤷♀️ mustela alacaksan da eczaneden almani oneririm. Buyuk eczanelerde yaninda canta hediyesi oluyor 🥰