_ipekk18 Kızlar aldık ama inanirmisiniz bu da sallarken yıkıyor ortalığı sallanmak isteniyor yesyeni 2 ay oldu 😥 alalı 800 TL’ye almıştık 650 TLye satıyoruz https://resimyukle.io/r/pIC7tSEXvG https://resimyukle.io/r/fDHIHTQxxa https://resimyukle.io/r/KNSJqPUzvU https://resimyukle.io/r/Ocv1rElUxm https://resimyukle.io/r/gtkQ5DfTWD https://resimyukle.io/r/WjxUGNhkMN https://resimyukle.io/r/7uO1I9zCpp Balıkesir/Edremit
_ipekk18 LinaTuba çok kullanılmadı 2 ay sadece yani 800 TL’ye aldigimida 300 TL diyenemem yani Hadi 1.2 yıl kullanılsa neyse markadan markaya kalite değişiyor uygun fiyatlilari var yani bende gördüm 😊 ve kuzenimde 400 TL’lik kullaniyor bu a benzer