Nazduruuu Bayanlar kızım 13 aylık ayakta duruyor ama çok korkuyor bi türlü adım atamıyoruz sadece ayakta duruyor uzun sürece duracak aslında ama hemen kendini yere atıyor 😞 sizin bebişler ne zaman yürümeye başladı nasıl yol izlemeliyim
Daenerys Nazduruuu benim oğlum da aynı yürümüyor daha. Etrafta ayı büyük küçük olanlar yürüdü. Bende de baskı var ister istemez
lceLady Nazduruuu Desteksiz 11 aylık yürümeye basladı ama canı isterse emeklerdi. Tamamen emeklemenin kesilmesi 1 yas sonrası oldu. Karşısına geçip biraz bile gelse alkış yapın sevinin o sekilde desteklemiştik
Srpmzcn19 Nazduruuu benim kızım 15 aylıkken yürümeye başladı. Emekleyerek istediği her yere ulaşabiliyordu. Guzel emekleyen bebekler geç yürür derler ama. Bence kendini hazır hissettiğinde yürüyorlar. Ben yürüyüş arkadaşı falan aldim ama benim kız yürümeden önce hiç yuzüne bakmayıp yürüyemeye basladıktan sonra oynamıştı onunla 😂
aylizinannesiii Nazduruuu 14 ayın sonunda baktım arkamdan pıt pıt adimliyor az kalmış yürür bence minnosta
Asyaayaz1 Benimkide 13 aylık yürümüyor emekleme ve tutunarak koltukta sıralama var sadece korkuyor.. oğlumda böyleydi 14 aylıkken yürüdü kızım bakalım ne zaman yürüyecek 🫢