5 aylıkken ishal ve ateşle kendisini gösterdi. Doktor flagyl verdi sabah akşam kullandım. Bir süre sonra geçti çok şükür. Bizim de doktorumuz sudan olabilir ve ya ellerini ağzına çok götürüyor dişten dolayı ondan da olabilir dedi. Daha sonra ciltte döküntü oldu ateşten sonra 6. Hastalık diyorlarmış vücudunda geçti yüzünde kaldı. Yumurta alerjisi olduğunu anladık şimdi onu da kasince cildi de düzeldi çok şükür. Sma mama tüketiyoruz süt alerjisi var mı onu bilmiyorum. Doktor bu ayda yapsakta doğru sonuç vermez dedi. Şuan 6 ay 4 günlük ek gıdaya devam ediyoruz