Mujcakir benimde oğlum 15 aylık açıkçası ara ara düşünmek istemesemde bnde kafaya takıyorum Sizi çok iyi anlıyorum. Bay bay yapar alkış yap dediğimizde yapar. Topu getir aloyu getir dediğimizde getirir telefonu alo olarak öğrendi. Gorebilecegi yerlerde ise getirir bildiği şeyleri. Fakat isaret parmagini kullanmiyor hala kitaptan bisiler öğreniyorum göstermiyor burnun ağzın nerde vs hala bilmiyo. Arabalarının tekerlerini çevirerek oynuyor. Bide son bi kac gündür etrafında dönüyor günde 1 yada 2 defa yapma diyorum gülüp yine yapıyor oyun haline getirdi sanki kafam çok karışık benimde