Ya ben bebek eşyası olarak ıvır zıvır ne varsa aldım ek gıda da dahil. Oi oi tabak kaşık pipet, başka kaşıklar çatallar çeşit çeşit suluk. Ki yarı blw yarı kendim yedirdim. İnan çoğu şey gereksizmis. Silkion kaşık alırsan ilk başta çocuk için rahat olur. 2-3 tane onu hazneli önlük alın hani biri ıslakken diğerini kullanmak için. Birde e bebekte 3 lu plastik bardaklar satılıyor ha şart mı değil ama benimki fırlatıp atıyor o yüzden plastik olması iyi oldu ve tam tutabilecegi kadar küçük. Birde mama sandalyesi olmazsa olmaz benimki Ikea antilop çok memnunum yıka sil tamam. Buharda pişirme aparatiniz ya da metal suzgeciniz varsa iyi olur. Gidip bir sürü paralsr vermeyin, en uygunu neyse onu alin. Yurtdışında yaşayan takip ettiğim anneler var , çocuklari 1 yaşında kreşe gönderiyorlar ve kreşte bildiğimiz çatal kaşık veriyorlar çocuklara ,bunları bilsem gidip türlü türlü gereksiz şey almazdım.