QueenMommm benim kızımın da bezin lastik kısmı ve bel kısmı böyle oluyor genişçe kızarıklık var bez tahriş ediyor terletiyor oraları ben de bu birkaç gündür çıplak gezdiriyorum çok fena sıcak havalandirip açık tutup suyla temasta biraz rahatlıyor geçmiş olsun