Kızım 2019 Mayıs doğumlu . Kızımı Kreşe göndermek istiyorum . Arkadaş çevresi olsun etkinlikler yapabilsin diye . Çevremdekiler çocuk ufak daha erken kendini doğru düzgün ifade edemiyor daha diyor . Bide çalışmıyorum bir sene daha bekle diyorlar ama ben ne kadar verimli olabilirim . Hiç arkadaşı yok . Eğlensin istiyorum . Tam gün olsun istemiyorum belki sıkılır diye . Yarım gün istiyorum . İstanbul Şişli de var mı bildiğiniz güvenilir yer . ? Bir de gönderen arkadaşlarımız hiç sorun yaşadı mı ?