53 kilo ile hamile kalıp 71 ile doğuma gittim iki hafta içinde 58 e düştüm bebeğim doğalı 31 gün oldu ama iki haftadır 58 kilodayım gram oynamıyor protein ağırlıklı besleniyorum şeker tüketmiyorum ama kilo veremedim kortizon kullanmıştım acaba onun etkisi olabilir mi