ozlemtsd Arkadaşlar mama+meme olayını nasıl yapıyorsunuz? Emzirip ardından az da olsa mama mı veriyorsunuz yoksa bir meme bir mama mı? Gidişat naskl oluyor?
src414141 ozlemtsd emziriyorum sonra mama veriyorum ilk zamanlar artık ihtiyacım kalmadı çok şükür sütüm geldi
Semaan src414141 nasıl arttırdınız acaba sütünüzü biz 25 günlük oldu ama yetmiyor mama veriyorum humana ve rezene tohumu içiyorum ama pek fark yok yaa emziryorum sonra sagım yapıyor
ozlemtsd src414141 Bende emziriyorum bazen sadece emzirip yatırıyorum bazende emzirip mama verip yatırıyorum bazende sadece mama veriyorum doğrudur inşallah🤗
src414141 Semaan birini emzirirken diğerini mochi ile sağdim aynı anda bu ikiz etkisi yapıyor ve sürekli susatacak şeyler yedim bol bol su içtim bide stresten uzak durdum sadece bebeğime odaklandım
Semaan src414141 sadece su içtiniz öylemi takviye edici gıdalar kullanmadınmı hiç 😔 benim bebegimde emiyor ama memeyi boşaltamıyor iki memeyide sagım yapıyorm ama tıplasan 40-bazen 60cc anca cıkıyor oda yetmiyor
src414141 Semaan aslında bi damla tavsiye etmişler anneme sütüm gelmeseydi ondan alacaktı annem ben öğrenip yazayım size olurmu bi deneyin bişey kaybetmezsiniz
src414141 Semaan ya annem silmiş resmi 😔 ama bestlak damla var bazı anneler memnun kalmış eczaneye gidin bence en iyisi hangisi diye sorun alın belki bir süre kullanınca düzene girer sütünüz
src414141 ozlemtsd önce meme sonra mama verinki bazen sütünüz yeter mamayı yemez ozman sütünüzun arttığını anlamış olursunuz ☺️
ozlemtsd src414141 Ne kadar emerse emsin mama verinde yine alıyor bende doymuyor sanıyordum meğer refleksmiş o
Buo Ben de bestlak damla önereceğim. Sezaryen ile doğum yapmama rağmen ilk günden sütüm geldi sayesinde. Ayrıca dut kurusu kompostosu, şekersiz kaynatın yeterli.