Yasemnn34 Deletedmom_58 maşallah 🧿 ilk dişler zorluyor yeni çıkacak olanlar ilki kadar zorlu geçmeyebilir 😊 11 buçuk aylık lateral dişleri çıkıyor huzursuz olduğunda eline diş fırçası veriyorum damaklarını kaşıyor rahatlatıyo kendini ☺️ Hiç jel granül falan kullanmadım
Kbrbisi28 Bizimde 6 tane var ust disler 4 ude uzun alt iki kısa ama oylee bi ciglik cigliga agliyor ki napicami sapitiyorum tetagil veriyorum ardindan karanfil yagi suruyorum anca rahatliyor bazen geceleri ciglik cigliga uyaniyor
Kbrbisi28 Deletedmom_58 toz seklinde agzina dokuyosun baya rahatlatiyo tabi bebekten bebege degisir belki bu
Kbrbisi28 Yasemnn34 su an Dediginizi bende denedim bebegime ve cok sevdi diş fircasi ile dis kasimayi 🤭 kizim 10 aylik :)