Oğlum 25 günlük ilk 2 hafta herşey süperdi şu son 1 haftadır atak geçiriyor sanki gece sütüm yettiğince emziriyorum sabah 7 başlıyor ağlamaya doymuyor diye mama veriyorum 60cc verdim baktm aglıyor doymadımı dedim 30cc daha verdim uyuması lazım normalde gazını alıyorm falan ama uyumuyor huysuz hala emziriyorum duruyor memede yerşne koyuyorum yine aynı emzik emiyor ondanda aglıyor beni emzik olarak kullanıyor ama bu şekilde yatır emzir gaInı al masaj yap 12 buluyor sabah erkenden başlıyoruz aç olmadgna eminim neden böyle huysuzluk yapıyor acaba masaj yapıp gazını çıkarttıyorum bu durum bide akşam yatarken oluyor sabah akşam çekiyorum saatlerce düzel eai için uğraşıyorm gaz damlası falan kullanılıyormu kaç günlük alabiliirim