İç arkadaşım iç.. abartılmadığı sürece herşeyi yiyip içebilirsin diyor benim doktorum yok gaz yapar vay süte geçer dye diye strese sokuyosunuz kendinizi diye kızıyor hatta.. bi fincan kahveden kimseye bişy olmaz yoruluyoruz uykusuz kalıyoruz insanız neticede