Arkadaşlar merhaba 26 yasındayım doktora gittim dizde kıkırdak zedelenmesi olduğunu söyledi. Ve kanımı alıp dizime enjekte edeceğini söyledi kıkırdağın iyileşmesi için ağrılarım geçecekmiş bu şekilde. Basına gelen bu tedaviyi yaptıran var mi? Cevaplarsanız sevinirim