Kaya11 Kızlar bebeğim 3 buçuk aylık olacak adet gördüm 2 ayında suan da da olmam lazım fakat olmadım 2 gün geçti aslında hafif hafif bazen kaşık ağrılarım oluyor ama hamile kalma gibi bir söz konusu olur mu acaba
Eylul05 Kaya11 hamile kalma konusunu bizler bilemeyiz nasıl korunduğun ne sıklıkla ilişkiye girdiğini bilmediğimiz için bişey diyemeyiz ama daha 3 ay olmuş doğum yapalı düzensizlik çok normal