Zeynepdurununannesi bende su an irmette ecem hanima götürüyorum. Ilgili bir doktor.
Bende cok memnun degilim, kafanin ölcümünü hic almiyorlar. Aylik kilo boy ölcümüde sadece söyleyince yapiyorlar. Ara ölcümler hic bi sekilde yapilmiyor. Bizimkinde kan tahlili flnda yok ama tepede varmis