Yogunbakima seni de aliyorlar mi ki…
Benim kizim da bir gun fototerapi gordu, kesinlike iceri sokmadilar beni, sadece kapidan sagldigim suytleri aldilar o kadar…
Gordugun gibi bircogumuz fototerapi gordu, bilurubin degeri bana da dusuk geldi, uykusunda ve beslenmesinde sorun yok doyorsun,
Benim kizimin 18.lerdeydi ve 1 haftada iyi beslendigi halde dusmemisti oyle aldilar, ve asla besleyemiyordum, hic uyanik kalamiyordu, Allahim cok zor gunlerdi😅 dusundukce tuylerim dikeliyor …
Elahmdulillah ama geride kaliyor,
Allah baska saglik problemi yasatmasin😘
Sagllicakla🤗