Sevgi1 Bebeğim dönmeye başladı bazen kolu kaliyo zorlaniyo müdahale ediyorum yada oyuncak için surunmeye calisiyo zorlaniyo ihih diye ses cikariyo hemen sırt üstü çeviriyorum bu doğru mu yoksa kendi mi cabalayip öğrenmeli sizce
Byzgl_2019 Sevgi1 kendi çabalaması gerekiyo böyle yaparsanız öğrenemez kendi haline bırakın tabiki kolu morarana kadar değil bi süre bekleyin çıkarmak için uğrassın sonra yardımcı olun SİZ ÇIKARMAYIN SADECE YARDIM EDİN ilk zamanlar böyle olur sonra uğrasarak öğrenecek
Deletedmom115 Sevgi1 Bebeklerin beceri kazanması için önce kendileri bir şeyler yapmalı hemen müdahale etmeyin o zorlanarak hedefine ulaşacaktır. Yada yorulur bırakır sonra yine devam eder. Ama sonunda istediğine ulaşır.
otose_san Sevgi1 yüzüstü döndüğünde geri dönemediği için ya da istediği yere sürünerek ulaşamadığı için vs kızıp bağırıncaya kadar dokunmuyorum ben genelde, doğru mu yanlış mı bilmiyorum ama hareket etmesine izin vermek için en mantıklısı bu gibi geliyor bana
KaSeAy Sevgi1 Hemen müdahale etmeyin zorlanarak öğrenecekler. Ama başaramadığını anlatıp aglamaya baslarsa o zaman mğdahale edebilirsinz. Ses cıkarması zorlanıyor anlamına gelir ama pes ettigi anlamına gelmez:) Siz ellemsenz o basaracak belki de😊
Sevgi1 Byzgl_2019 Deletedmom115 KaSeAy Ejderhahavva otose_san Tmm tşk kızlar bende öyle düşünmüştüm kendi kendine uğraşsın debelensin bakalım 😅
Ejderhahavva Sevgi1 belce salıver gitsin kendi öğrenmesi lazım sürekli mudahele ederseniz siz zorlanirsiniz bence