Geçen hafta perşembe gününden beri ishal ve işin garibi ara sıra karnına ağrılar giriyor onun dışında gayet iyi ama bulduğu herr yere uzanıyor iki defa ayrı ayrı hastaneye gittim bi tanesi karın filmi çekti yoğun gaz var dediler ishal dediğim halde lavman ve ilaç yazdılar lavmanı yapmadım tabi ki. İkinci defa götürdüğüm de kaka tahlili yaptılar ve bağırsak enfeksiyonu dendi probiyotik ve antibiyotik yazdılar ilaçları kullanmama rağmen hiç bir gelişme ve iyileşme olmadı başına böyle bişey gelen var mı zaten iştahlı bir bebek değildi bu seferde az bişeyler de yese anında çıkarıyor ne yapacağımı bilmiyorum patates yemiyo muz veriyorum az yiyo pirinç lapası pirinç unu veriyorum az yiyor ama yine de bir faydasını göremedim