Arkadaşlar henüz 26 günlük bir bebeğim var. Uyku döngüsünü kaçırdı mı saatlerce uyuyamıyor. Uzun uykudan uyandıktan sonra hemen altını değiştiriyorum sonra da emziriyorum ve uyuyor. Ola ki uyumadı emdikten sonra saatlerce uğraşıyorum. Ne hamak işe yarıyor ne emzik. Karnı tok olduğu için de emziremiyorum da. Emerken kendini geri atıyor ağlamaya başlıyor. Nasıl uyutacağımi şaşırdım vallahi. Sabah 8 buçuktan beri ayakta. Kucakta sürekli gezdirirsem susuyor sadece. Hergun banyo yaptırıyorum o ise yariyor onu da akşam üzeri yaptırıyorum rahat uyusun diye. Başka neler yapabilirim tecrübeli anneler bir fikir verin valla ne yapacağımı şaşırdım