Kızlar nolur moral verin. Bebeğim 4 ay 20 günlük. Ağustos başında bi ateşlendi, idrar yolu enfeksiyonu oldu, o ara meme reddi başladı. O zamandan beri doğru dürüst emdiği yok sağıp veriyorum, mama takviyesi de yapıyorım ama hiç kilo alamıyor. Geçen yine bir gün ateşlendi geçti. Çok iştahsız. 2 saatte anca 30 cc içiyor zar zor. Diş sebebiyle mi bunların hepsi😭