Cly01 ben daha dun yaptım kendimize de yaparım 1 yasında oglum az tuzlu yapıp hep beraber yiyoruz bir de 4 yasında kızımla 😂 ben once kucuk Bi tane soganı minicik dograrım yagda guzelce kavrulur sonra icine kıymayı koyarım pişer sonra sehrşye yi koyarım azıcık kavururum arkadan domates rendesi ve salca eklerim hepsi kavrulur sonra da su pişer 😂 en son kapatınca nane de eklerim oh mis 😋😋 biz yerken içine Pul biber ekliyoruz cocuklar oyle yiyor