Damladenizadar Bebeğim 4 ayını doldurdu acaba destekli oturtmam da sakınca var mı doktor yap dedi Ama ağrısı olur mu bilemedim :) siz ne zaman başladınız anneler 🙃
isimsizanne1 15 dk tutabilirsiniz sorun olmaz bende oturtuyordum kısa süreli olduğunda sorun teşkil etmiyor