Merhaba 1 aylık oğlum var. Sünnet ettirmeyi düşünüyoruz. Çocuk cerrahı dikiş atmadan sünnet ettiğini söyledi, bant yapıştırıyormuş. Bu yöntemle sünnet ettiren var mı? İnternette klasik yöntemin daha güvenilir olduğu söyleniyor kafam karışık. Bir de çok mu erken acaba? Yardımcı olanlara şimdiden teşekkürler