Benim kızım 8. Ayına girecek ama ağzına bir şeyi götürmez bazen bardağı alır ağzına götürür bazen çikolata kabı ile ama . Eline bir şey veriyorum yesin diye ama ağzına götürmez anlam veremedim bir türlü.herkes ağzına götürmesinden şikayetçi ben ise götürmesinden . Eskiden azda olsa götürürdü şimdi pek az . Bu durumu yaşayan var mı ya