Teemo07 Yasminmiray10 artık normal su içiyor. Oda sıcaklıgındaki suyla yapıyorum, ılık veya sıcak sevmiyor.
Dilruba_1 Çaydanlıkta Önceden Kaynamış olan suyu tekrar kaynatmadan hafif ısıtıp hazırlıyorum komple kaynatınca tekrar soğutmak zorunda kalacağız zaten gerek yok daha pratik oluyor böyle..
Pirayeada Ben termos aldım kaynamış su onda duruyor ayrıca ’da kaynamış ılımış su kaynattım şişeye ikisini karıştırıyorum hafif ılık oluyor çok ılık olursa bebeğin midesi şişer fazla sıcakta olmasın